Niedziela, 11 grudnia 2016 r.

Cześć! W ten weekend na terenie Targów Lublin (ul. Dworcowa 11) odbywa się Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych. Chciałem Was zachęcić do spędzenia niedzieli w towarzystwie tych niesamowitych psiaków oraz jednocześnie zaapelować o wspieranie potrzebujących zwierzaków. Możecie to zrobić np. klikając w baner na pasku po prawej stronie bloga. Nie zapominajcie również żeby dbać o bezpieczeństwo swoich pupili. Coraz częściej pojawiają się w lubelskich mediach informacje, że ktoś rozrzuca na trawnikach trutki na szczury. Jak widać ktoś szczególnie nienawidzi zwierząt i wybrał sobie tak drastyczny sposób żeby się ich pozbyć. Trudno nawet opisać słowami taką osobę i jej postawę - po prostu dno. Podczas spacerów dbajcie zatem o bezpieczeństwo Waszych psów i zwracajcie szczególną uwagę na to co robią, jedzą lub liżą. Psy to cudowne i bardzo kochane zwierzęta, a ich miłość jest prawdziwa i bezinteresowna. Poniżej ja i mój piesek:)



Tutaj możecie przeczytać moją relację z wystawy w 2014 r. 

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie, najlepsze psy to mopsy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są. W sumie ja lubię wszystkie psy bez względu na rasę:)

      Usuń