Piątek, 16 czerwca 2023 r. "Lim-y nad Świdnikiem"

 ŚWIDNIK AIR FESTIVAL  Mateusz Strama i Bartosz Maciejczyk z Fundacji Eskadra oraz Artur Kielak podczas wspólnego pokazu na Air Festivalu w Świdniku. Od początku mojej przygody z planespottingiem marzyłem o tym, żeby zobaczyć na żywo Lim-y. Po niemal 11 latach udało się to marzenie zrealizować. Po raz pierwszy zobaczyłem je na niebie w sobotę po południu w trakcie treningu przed pokazami i sam nie wiedziałem czy mam robić zdjęcia czy stać z otwartą buzią i podziwiać te niesamowite maszyny. Kawał historii polskiego lotnictwa, samoloty, które znałem z Muzeum Sił Powietrznych i filmów latają nad moją głową - za takie właśnie chwile tak bardzo kocham to hobby. Jakby tego było mało w niedzielę dołączył do nich jeszcze Król Artur i było jeszcze piękniej. Już mi brakuje tego widoku i dźwięku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz