Czwartek, 30 grudnia 2021 r. "Podsumowanie 2021 roku"

 PODSUMOWANIE 2021 ROKU  Prywatnie 2021 rok był dla mnie tragiczny. Pod koniec stycznia zmarła moja Babcia. W listopadzie, po ciężkiej walce z rakiem piersi zmarła moja Mama. Fotografowanie samolotów pozwalało mi chociaż na chwilę oderwać się od problemów i szarej rzeczywistości. Zarówno na niebie jak i na lotniskach działo się naprawdę dużo. Wpadło mnóstwo przelotówek, fotografowałem w Radawcu, Świdniku, Radomiu, Dęblinie i Rzeszowie. Zmiana aparatu pozwoliła w dużym stopniu poprawić jakość wykonywanych ujęć. Tak naprawdę wszystkie zdobycze są dla mnie bardzo cenne i do każdego zdjęcia mam sentyment, ale zdecydowanie najwięcej radości dał mi AN-225 z iryzacją. Takiego widoku się nie zapomina - coś pięknego! Mijają kolejne lata, a dokumentowanie statków powietrznych nadal daje mi niesamowicie dużo frajdy i satysfakcji. Mam nadzieję, że w 2022 roku uda mi się spełnić kolejne spotterskie marzenia. Życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej i wszystkiego najlepszego w nowym roku!


Przy okazji chciałbym podziękować osobom, które w tym trudnym dla mnie czasie bardzo mi pomogły -  mojej cudownej Narzeczonej Ewie oraz Tadeuszowi. Dziękuję, że zawsze mogę na Was liczyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz