Niedziela, 13 kwietnia, 2014 r. | Krajowa Wystawa Psów Rasowych cz.1

Cześć! Nie samym lotnictwem żyje człowiek, dlatego dzisiaj relacja z Krajowej Wystawy Psów Rasowych. Wspaniała impreza dla wszystkich miłośników czworonogów, do których bez wątpienia się zaliczam. Bardzo dużo pięknych i rzadko spotykanych ras zawitało do naszego miasta. Tak naprawdę wszystkie psy były śliczne i ciężko jakiegoś konkretnego wyróżnić. Widać, że właściciele wkładają bardzo dużo wysiłku, by prezentowały się tak efektownie. Kokardki, lakiery oraz grzebienie różnego rodzaju były powszechnie stosowane.


Prawda, że piękny widok? :) 


Piesek w zamknięciu wyraźnie podirytowany, ale za chwile...
...już w pełni cieszy się wolnością:). 
Waga ciężka. Niesamowite, groźne, świetnie zbudowane, bardzo trudno nie czuć do nich respektu. Jakby ktoś chciał się dowiedzieć więcej o tej rasie, może poczytać tutaj




Może mój pies nie ma tyle medali, co te z wystawy, ale i tak nigdy nie zamieniłbym go na innego, a dla mnie zawsze będzie najpiękniejszy. 

Fotografowanie psów było dla mnie zupełnie nowym doświadczeniem ( bardzo cennym). Samoloty są dużo bardziej przewidywalne i mniej ruchliwe niż zwierzaki, które nie zawsze chciały pozować do zdjęć:). Ale z efektów jestem bardzo zadowolony. Był to bardzo udany wypad i wspaniale spędzona niedziela. 




1 komentarz:

  1. To ja dziękuję Kochanie za cudowną niedzielę;) :* Ewunia

    OdpowiedzUsuń