Niedziela, 10 lipca 2022 r. "KRÓLewski Piknik Lotniczy"

 KRÓLEWSKI PIKNIK LOTNICZY  W sobotę w miejscowości Wola Osowińska odbyły się pokazy pod nazwą "KRÓLewski Piknik Lotniczy". Miejsce imprezy nie zostało wybrane przypadkowo, ponieważ to właśnie tutaj urodził się Zdzisław Krasnodębski ps. "Król" - twórca i dowódca słynnego Dywizjonu 303. Przez ok. trzy godziny mogłem podziwiać na niebie między innymi grupę akrobacyjną Firebirds, śmigłowiec Mi-2, jednosilnikowy, dwumiejscowy samolot treningowy Harvard, a także Artura Kielaka i Łukasza Czepielę. Największym zaskoczeniem był jednak amerykański samolot wielozadaniowy F/A-18 Hornet, doskonale znany z filmu "Top Gun Maverick". Wielkie brawa dla pilotów oraz wszystkich organizatorów - było pięknie!





6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! W Top Gunie co prawda nie były Hornety tylko Super Hornety, ale szczerze bardziej podobają mi się te ,,zwykłe" Szerszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Niby mały piknik lotniczy, a tu taki gość:) Bardzo miła niespodzianka.

      Usuń
  2. No to przegapiłem. Ale zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Szczerze mówiąc żałuję, że nic nie napisałem wcześniej, ale zupełnie mi to nie przyszło do głowy. Szkoda, bo widzę, że sporo osób dowiedziało się dopiero po fakcie.

      Usuń
  3. Super. Wstawisz kolejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale na spokojnie jak znajdę chwilę czasu na obróbkę.

      Usuń