Środa, 1 września 2021 r. "Wakacje 2021"

 WAKACJE 2021  Za oknem deszcz, dzieci i młodzież wracają do szkół, a ja wybrałem dla Was dziesięć moich ulubionych zdjęć zrobionych podczas tegorocznych wakacji. Mnóstwo wypadów na LUZ, Aeroklubu Lubelskiego, a do tego RNAV, Mełgiew oraz piknik lotniczy w Radomiu zorganizowany z okazji dziesięciolecia 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego. Fotografowałem w upale, deszczu, o świcie i zachodzie słońca. Najwięcej emocji dostarczył mi przelot AN-225 z iryzacją, a największą niespodzianką była bez wątpienia wizyta Ił-a 76 w Porcie Lotniczym Lublin. Wiecie co jest w tym wszystkim najpiękniejsze? Zajmuje się tym hobby już prawie 10 lat, a każdy przelot i każda fotka nadal daje mi niesamowicie dużo frajdy i satysfakcji (może nawet więcej jak na początku mojej spotterskiej drogi). Mam nadzieję, że to cudowne uczucie i głód kolejnych zdjęć nigdy nie minie✈










1 komentarz:

  1. Przepiękne fotografie, życzę aby to był dopiero początek tej fajnej przygody! :)

    OdpowiedzUsuń