Poniedziałek, 18 lipca 2016 r. "Pokemon - czy już wszystkie masz?"

Cześć! Wraz z premierą gry Pokemon Go świat ogarnęło prawdziwe pokemonowe szaleństwo (aż przypominają się czasy dzieciństwa kiedy macało się chipsy w poszukiwaniu "tazosów":)). Jak widać po kilku latach spokoju ponownie wraca na nie moda i znowu łapią je zarówno dzieci jak i dorośli. Chyba się zestarzałem albo jestem za mało nowoczesny, ale to co mnie kręciło jak miałem 13 lat nie kręci mnie już w wieku lat 30-tu. Tym samym polowanie na pokemony zostawię innym, a ja pozostanę przy samolotach:) Oczywiście nie krytykuję osób, które się nimi "jarają", bo  byłby to z mojej strony szczyt hipokryzji. Jeżeli sam całymi dniami uganiam się z aparatem za małym punktem na niebie, który ciągnie za sobą smugę, to jak mogę szydzić z kogoś kto łapie wirtualne stwory? Jedno i drugie hobby do najnormalniejszych nie należy, a każdy ma prawo robić w wolnym czasie co mu się podoba:) Przy okazji tego pokemonowego szumu postanowiłem przypomnieć Wam kilka malowań specjalnych nawiązujących do japońskiego anime. 




Legendarna piosenka:)

Podejrzewam, że nawet osoby, które nie są ich wielkimi fanami chętnie by zobaczyły na żywo tak ciekawie pomalowany samolot. Niestety, te malowania są już tylko pięknym wspomnieniem. Ciekawe czy przewoźnicy zdecydują się na ich nowe wersje - z punktu widzenia spottera jestem zdecydowanie na tak. 



2 komentarze:

  1. Ja jak wiesz uwielbiam pokemony Kochanie:)fajne stworki:) malowania przepiękne. Mogliby z okazji tej nowej gry pomalowac jeszcze w taki podobny sposób samolot. Ewunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANA mogłaby coś pomalować, jak widać po malowaniach STAR WARS kreatywności nadal im nie brakuje:)

      Usuń