Czwartek, 19 maja 2016 r.

Cześć! Poniedziałek pochmurny i zimny. Wieczorem na szczęście niebo się odsłoniło i wpadł B747 El Al Israel Airlines. W wieczornym świetle jego sylwetka prezentowała się naprawdę znakomicie (nawet pomimo tego, że nie miał smugi). Niewiele brakowało, a bym go sobie najwyżej obejrzał. Chwilę przed wyjściem z domu zauważyłem, że zapomniałem naładować baterię w aparacie. W momencie kiedy go łapałem dosłownie "krzyczała" o chociaż odrobinę prądu:). Na szczęście wszystko skończyło się dobrze, a efekty możecie podziwiać poniżej. Migająca na czerwono bateria to nigdy nie jest miły widok, ale jeszcze gorszy jest jej...brak:). Kiedyś wybiegłem na samolot i w momencie kiedy chciałem go uwiecznić zauważyłem, że bateria została w ładowarce. Jeżeli taka sytuacja zdarzy się przy fotografowaniu "zwykłej" maszyny to nie jest to wielki problem, ale jak ucieknie jakiś hit to niedosyt z powodu straconej szansy może być naprawdę duży. Żeby uniknąć tego typu niespodzianek warto sprawdzić sprzęt przed wyjściem z domu - dla naszego dobra:).
18.5.2016 r.
El Al Israel Airlines | B744 | 4X-ELC | ELY11 | TLV-JFK | ROLKA-LUSID | Godz: 18:58

O tym jak długi mamy dzień w maju świadczy to, że jak łapałem ten sam lot przed 19:00 pod koniec marca to było już niemal zupełnie ciemno. A w lipcu i sierpniu będzie jeszcze lepiej. 
28.3.2016 r.
El Al Israel Airlines | B744 | 4X-ELC | ELY11 | TLV-JFK | ROLKA-LUSID | Godz: 18:53

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz