Piątek, 8 maja 2015 r.

Cześć! Z dzisiejszym dniem wiązałem bardzo duże nadzieje, ponieważ wszystko wskazywało na to, że na BABKO-BIGLU będziemy mieli sporo ciekawych maszyn. Z jakiego powodu? W Moskwie jutro (9 maja) obchodzony jest Dzień Zwycięstwa. W paradzie z okazji 70. rocznicy zwycięstwa w II wojnie światowej weźmie w udział około 16,5 tys. żołnierzy, prawie 200 jednostek sprzętu wojskowego, a także (co najbardziej nas interesuje) około 140 śmigłowców i samolotów. Na uroczystości zostali zaproszeni goście z 68 państw, a swój udział potwierdziło 26 z nich. Tym samym pewne było, że muszą nad nami przelecieć żeby dotrzeć do Moskwy. Kilka dni temu wpadła kubańska delegacja, dzisiaj po godzinie 6:00 pojawił się B762 Air Zimbabwe (Z-WPF),  a po 11:00 rządowy A342 Egiptu (SU-GGG). Kubańczyków jak wiecie złapałem, podczas przelotu Zimbabwe niestety spałem:), a Egipt poleciał bardzo daleko. Rosja ostatnio nie ma zbyt wielu przyjaciół, gdyby było inaczej to na naszym niebie obejrzelibyśmy zapewne jeszcze więcej interesujących przelotów.
16.4.2015 r.
Norwegian (Sonja Henie livery) | B788 | EI-LNA | NAX7202| BKK-OSL | ROLKa-LUSID | Godz: 14:50

Moje pierwsze spotkanie  z linią Privilege Style.
27.4.2015 r.
Privilege Style | B752 | EC-HDS | PVG7111 | LPA-xxx | BABKO-BIGLU | Godz: 15:55
25.4.2015 r.
Piper PA-34-220T Seneca V | SP-TKT | Godz 12:44

Kiedy zobaczyłem, że na liście gości zaproszonych na jutrzejsze uroczystości w Moskwie znajduje się Słowacja byłem niemal pewny, że zobaczymy ten samolot nad Polską. Jak zawsze pozostawało pytanie czy dopisze pogoda oraz czy poleci w świetle dziennym. Drugi warunek został spełniony, ale jeśli chodzi o pogodę to było niestety dużo gorzej. Jakby tego było mało to poleciał znacznie odchylony od Lublina. Ostatecznie wpadł i nie będę przesadnie narzekał, bo Tutka to Tutka, a zawsze mogło być gorzej. 
8.5.2015 r.
Slovak Government | Tu-154 | OM-BYO | SSG2 | TAT-VKO | PODAN-BIGLU | Godz: 15:24




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz