Sobota - Niedziela, 20-21 Grudnia, 2014 r. "CASA"

Cześć! W ostatnim poście wspominałem o dwóch ciekawostkach złapanych w czwartek w Porcie Lotniczym Lublin. Przyszedł czas na pierwszą z nich. CASA należy do moich ulubionych samolotów transportowych. Niestety bardzo rzadko pojawia się nad Lublinem na wysokości przelotowej, więc okazji do jej fotografowania jest bardzo mało. Tym razem spotkała mnie miła niespodzianka, bo tuż przed lądowaniem ukraińskiego Prezydenta siadła nasza C295. Na EPLB co prawda gościła już kilka razy, ale akurat nie wtedy kiedy ja byłem "pod płotem". Tym razem miałem więcej szczęścia. Nie było to moje pierwsze spotkanie z tym typem samolotu., ponieważ C295 miałem już okazję fotografować podczas Air Show w Radomiu. Dla przypomnienia kilka fotek.
24.8.2013 r.





18.12.2014 r.

Polish Air Force | CASA (C295) | 026 | Godz: 9:34

CASA wywołuje również bardzo smutne wspomnienia związane z naszym lotnictwem. 23 stycznia 2008 roku C-295M (019) Sił powietrznych RP uległa katastrofie niedaleko lotniska 12. Bazy Lotniczej w Mirosławcu. Na jej pokładzie znajdowało się 20 osób (głównie byli to oficerowie wojsk lotniczych wracający z Konferencji Bezpieczeństwa Lotów Lotnictwa Sił Zbrojnych RP). Niestety nikt nie przeżył. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz