Poniedziałek - Wtorek, 22-23 Grudnia, 2014 r.

Cześć! Dzisiaj mam do zaprezentowania drugą po C-295 ciekawostkę złapaną ostatnio na EPLB. Ten samolot również pierwszy razy zobaczyłem na AS 2013 w Radomiu, ale w przeciwieństwie do CASY nie zrobił na mnie jakiegoś dużego wrażenia. Wydawał mi się stojąc na płycie jakiś pokraczny i dziwny. W czwartek miałem okazję zobaczyć jak prezentuje się w powietrzu, bo kiedy zbliżałem się  do lotniska, to on akurat wystartował. Tym razem wrażenia były już jak najbardziej pozytywne. W zenicie wygląda dużo lepiej jak na ziemi. Dodatkowo jest bardzo głośny. Cytując głównego bohatera słynnego filmiku z naszego lotniska "głośniejszy k*wa od tego całego ich odrzutowca":). Naprawdę bardzo fajna maszyna.
24.8.2013 r.
18.12.2014 r.

L410UVP-E20 | OK-JPB | Godz: 9:02

W poniedziałek odbyła się uroczystość przekazania pierwszego A350XWB linii Qatar Airways. A350 jest najnowszym "dzieckiem" Airbusa. W najbliższej przyszłości ma zastąpić A340, a nieco później również A330. Na ten moment producent zebrał zamówienia łącznie na 778 sztuk A350XWB, w tym 577 w wersji 900. Największymi użytkownikami A350XWB będą linie Qatar Airways (80), Singapore Airlines (70), a w dalszej kolejności Etihad Airways (62), Cathay Pacific (46) oraz Asiana Airlines (30). Pierwszą destynacją najnowszych samolotów katarskiego przewoźnika będzie Frankfurt. Połączenie DOH-FRA zostanie zainaugurowane w styczniu 2015 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz