Wtorek, 21 czerwca 2016 r.

Cześć! W poniedziałek około 19:00 wystąpiła w naszym regionie bardzo silna burza. Co prawda w samym Lublinie skończyło się na kilku niegroźnych błyskach, ale już w okolicznych miejscowościach wyrządzone przez nią straty liczone są w setkach tysięcy złotych. Zanim się do nas zbliżyła zdążyła również zepsuć mi plany spotterskie. Niebo krystalicznie czyste, świetny kontrast, ale co z tego skoro maszyny widząc komórki nad Sandomierzem i Kraśnikiem omijały również nasze miasto szerokim łukiem. Tym samym sprawdziły się moje przewidywania z przed kilku dni, kiedy pisałem Wam, że nawet jak burze występują daleko od naszego miasta to i tak skutecznie mogą "zepchnąć" maszyny z korzystnego dla nas kursu. Wtorek znacznie bardziej udany, a największym hitem wieczorny B748 AirBridge Cargo, który w ostatnich promieniach słońca wyglądał fantastycznie. Ten widok zawsze przypomina mi moje początki przygody z tą pasją, kiedy jeszcze nie robiłem zdjęć tylko podziwiałem go przez lornetkę. Tego typu spotting również miał bardzo fajny klimat. Zamiast nerwów i zastanawiania się nad tym czy zdjęcie wyjdzie dobrze czy źle czysta radość z obserwacji samego przelotu - czasami mi tego brakuje. Dodatkowo wczorajszy księżyc oraz Chinka z soboty.
18.6.2016 r.

China Southern Airlines | B788 | B-2788 | CSN646 | FCO-WUH | BABKO-BIGLU | Godz: 15:57
21.6.2016 r.
AirBridge Cargo | B748 | VQ-BRJ | ABW206 | MXP-SVO | BABKO-BIGLU | Godz: 20:35
20.6.2016 r.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz