Piątek, 6 listopada 2015 r. - Puławskie klimaty....

Cześć! Kilka dni temu podczas wizyty w Puławach miałem po raz kolejny możliwość przekonać się jak wygląda planespotting poza Lublinem. Kiedyś wspominałem, że po zestrzeleniu MH17 to miasto straciło naprawdę mnóstwo ciekawych linii, a obecnej sytuacji nie można w żaden sposób porównać z poprzednimi latami. Przed zaostrzeniem konfliktu na Ukrainie było to miejsce niemal idealne do obserwacji i fotografowania samolotów. M70, L980, M860, M857, a do tego maszyny startujące i lądujące w Warszawie. Było pięknie...teraz jest przeciętnie. Pustki co prawda nie ma, ale wielkiego powodu do zachwytu również. Sytuację ratuje całkiem aktywna M984. Tak czy inaczej kilka maszyn wpadło z czego najwięcej radości dał mi Dreamliner naszego LOT-u. Na co dzień mam możliwość łapania linii lotniczych z Chin, Rosji, Włoch, Norwegii oraz kilku innych państw, ale nasz narodowy przewoźnik na 787  nie jest niestety u mnie częstym gościem. Nie jest to dziwne ponieważ nie ma możliwości żeby samolot, który wykonuje loty do Pekinu czy Toronto pojawił się nad Lublinem. Cała nadzieja w czarterach, które od czasu do czasu pozwalają nam cieszyć się widokiem tej maszyny na wysokości przelotowej, a nie tylko na lotnisku im. Chopina.
3.11.2015 r.

Zapewne w Lublinie bym również go złapał, ale w Puławach miałem go nie tylko z przepięknego profilu, ale również dużo niżej niż miałbym go u siebie. Także wyszło mi to na dobre:) 
3.11.2015 r.
LOT | B788 | SP-LRB | LOT6522 | CMB-WAW | ROLKA-WAW | Godz: 11:52

Turków u mnie na co dzień dostatek, ale i tego przyjąłem z wielką radością:). 
3.11.2015 r.
Turkish Airlines | B77W | TC-JJG | THY18A | YYZ-IST | LUSID-ROLKA | Godz: 12:45

Korean Air w zachodzącym słońcu prezentował się naprawdę magicznie, a jego smuga robiła ogromne wrażenie. Muszę przyznać, że jeśli ktoś lubi tego typu klimatyczne ujęcia to zdecydowanie powinien Puławy odwiedzić.Nie wiem czy nie jest to obecnie największy spotterski plus tego miasta.  
3.11.2015 r.


Korean Air (Skyteam) | B77W | HL7783 | KAL933 | ICN-VIE | LETKI-TUSIN | Godz: 15:33 

Niezmienny obrazek - dymiące Azoty:)
3.11.2015 r.








3 komentarze:

  1. Nigdy nie narzekaj na nadmiar Turków, u mnie był przesyt, a teraz latają od wielkiego dzwonu i to dość daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież napisałem, że przyjąłem go z wielką radością:) Ale co do narzekania to zdecydowanie masz rację. Trzeba się cieszyć i szanować każdą maszynę. Kiedyś ja miałem przesyt Emirates, a teraz? Mogę je sobie najwyżej na fr24 zobaczyć. A Turki spokojnie mogą jeszcze do Ciebie wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze możesz ustrzelić Drimka, mnie zostały głównie Embraer'y i Dash od czasu do czasu :)
    Na Emiraty w sumie nie narzekam, do Hamburga ciągle lata szkoda tylko że wciąż na jednej maszynie. Z A380 widuję się rzadko, leci zazwyczaj wtedy gdy pogoda w moim rejonie jest do du.. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń