Poniedziałek, 1 czerwca 2015 r.

Cześć! Ciekawe czy przyjdzie dzień kiedy ta pasja przestanie mnie zaskakiwać. Dzisiaj przed godziną 14:00 nad Lublinem pojawił się bardzo ciekawie pomalowany A319 (P4-RLA). Kiedy go fotografowałem usłyszałem za plecami bardzo głośny dźwięk. Jak się chwilę później okazało nad głową miałem ukochanego Tu-154M. Zaskoczenie było tak duże ponieważ nie był widoczny na fr24. Na szczęście zdążyłem go złapać, a dodatkowo pięknie do mnie zamrugał światełkiem. Nie mam pojęcia czemu nie było go widać, bo zazwyczaj słowackie rządówki na radarze się pojawiały. Tak czy inaczej kolejny dzień i kolejna bardzo interesująca maszyna nad naszym miastem. 
1.6.2015 r.
Government of Slovakia | Tu-154M | OM-BYO | SSG002 | BABKO-BIGLU | Godz: 13:59

Wspomniany wyżej P4-RLA. Jak za A319 specjalnie nie przepadam tak muszę przyznać, że akurat w tym malowaniu wygląda bardzo dobrze. Dodatkowo chmury dodały mu fajnego klimatu. 
1.6.2015 r.
Private | A319 |P4-RLA | P4RLA | FKB-KBP | KORUP-TOLPA | Godz: 13:58

W sobotę w niemal identycznych warunkach leciał B752 Royal Flight. Od kilku tygodni regularnie pojawia się nad Lublinem. Początkowo była to tylko sobota, teraz oglądamy go niemal codziennie. Posiada bardzo ładne biało-czerwone malowanie. Jest to kolejny operator w mojej kolekcji.
30.5.2015 r.
Royal Flight | B752 | VQ-BTN | ABG7742 | BCN-SVO | BABKO-BIGLU | Godz: 17:18

Moje pierwsze spotkanie z nowym malowaniem Transaero. Zmiana jak najbardziej na plus. Szczególnie przypadł mi do gustu napis od spodu. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawi się u nas na większym samolocie.
1.6.2015 r.
Transaero (new livery) | B738 | EI-RUR | MXP-VKO | TSO398 | BABKO-BIGLU | Godz: 17:35
1.6.2015 r.



2 komentarze:

  1. Śliczny tupolev

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:). Piękny samolot. Dobrze, że od czasu do czasu się jeszcze nad nami pojawiają ( w innych częściach Polski mają zdecydowanie mniej szczęścia).

    OdpowiedzUsuń