Piątek, 27 września 2019 r. "Niby jestem, niby nie - Thomas Cook Scandinavia"

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  W piątkowe popołudnie, podczas króciutkiego spottingu udało mi się złapać A330-300 o znakach rejestracyjnych OY-VKG wykonującego loty dla linii lotniczych Thomas Cook Scandinavia. Wygląda na to, że będziemy mieli jeszcze wiele okazji do podziwiania ich charakterystycznego serduszka:)
27.9.2019 r.
Thomas Cook Scandinavia | A333 | OY-VKG | VKG1573 | LCA-OSL | Godz: 16:28

Samolot: A330-300

Rok produkcji: 2000

Poprzedni użytkownicy: Premiair, MyTravel Airways, Garuda Indonesia

2 komentarze:

  1. wow ja to nawet radaru nie odpalałem patrząc na pogodę, ładnie ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałem w planach spottingu, ale jak się chwilę przejaśniło to postanowiłem zerknąć co tam się dzieje na radarze. Jak się później okazało zdecydowanie było warto:)

      Usuń