Czwartek, 19 września 2019 r.

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  22 sierpnia po raz kolejny udało mi się złapać B777-300ER należącego do linii lotniczych Emirates.
22.8.2019 r.
Emirates | B77W | A6-EGW | UAE179 | DXB-WAW | GOTIX-WAW | Godz: 11:21

Samolot: B777-300ER

Rok produkcji: 2012

Poprzedni użytkownicy: Brak

Jakby na początku roku ktoś mi powiedział, że będę tak często fotografował "siekiery" w barwach tego przewoźnika to bym go uznał za wariata:) Ta pasja chyba nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. 



3 komentarze:

  1. Nie licząc września który jest tragiczny to tez ostatnie 2 miesiące czy nawet 4 zaczynałem i kończyłem Emiratami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duży sentyment do tego przewoźnika,bo pierwszym samolotem, który złapałem na wysokości przelotowej był ich A380 (używałem lornetki i starego aparatu).

      Usuń
    2. Moim pierwszym już takim zadokumentowanym (w sensie jaki, kto, gdzie itp.) był 788 China Southern B2788 11 października zeszłego roku. Robiłem co prawda zdjęcia wcześniej, ale nie było ich zbyt wiele bo aparat miałem raptem 3 miesiące a druga sprawa to nie zapisywałem żadnych danych na temat przelotu.

      Usuń