Piątek, 13 września 2019 r. "World of Tanks"

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  Nareszcie udało mi się złapać E195 białoruskich linii lotniczych Belavia w malowaniu specjalnym World of Tanks. Na jego kadłubie możemy zobaczyć nie tylko barwy promujące popularną grę komputerową, ale również bizona, który jest narodowym zwierzęciem Białorusi. Na pomalowanie tego samolotu potrzebne było 11 dni roboczych. Ekipa złożona z 18 malarzy zużyła 92 litry emalii, 62 litry farby bazowej, 115 litrów lakieru oraz 150 metrów folii. Film tutaj.
12.9.2019 r.
Belavia (World of Tanks Livery) | E195 | EW-400PO | BRU881 | MSQ-MXP | LETKI-TUSIN | Godz: 10:08

Samolot: Embraer 195LR

Rok produkcji: 2014 

Poprzedni użytkownicy: Brak

4 komentarze:

  1. Świetnie wygląda, szkoda że nie mogłem go dostrzec, ale nic straconego bo od czasu do czasu do nas wpada w odwiedziny. Gratulacje zdobyczy. Cztery godziny dzisiaj byłem na Majdanku ale MI8 wystartował tylko na chwilę :( a do tego większość przeleciał nad miastem, ale za to wpadła mi super fotka https://imgur.com/a/5PnbOCh wpadł mi też pierwszy raz Saab SpritAir, ale wielkość samolotu, odległość i złe ustawienia zrobił swoje i fotka wyszła kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziesz miał wiele okazji do złapania tego Saab'a, bo bardzo często gości na naszym niebie (szczególnie rano ok. 8 i późnym popołudniem).

      Usuń
  2. Ten drugi WoT jeszcze lata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Kilka miesięcy temu był mniej aktywny, ale ostatnio znowu lata.

      Usuń