Sobota, 25 kwietnia 2020 r. "B747 SF Airlines"

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  W czwartek 23 kwietnia nareszcie dorwałem B747-400 o znakach rejestracyjnych B-2422 w kapitalnym malowaniu SF Airlines. Ten samolot został wyprodukowany w 2007 roku. Początkowo wykonywał loty dla Jade Cargo (zdjęcie tutaj), a od 2011 roku był przechowywany na lotnisku w Szanghaju. SF kupił go na aukcji komorniczej i postanowił dać mu drugie życie. Trzeba przyznać, że w nowych barwach prezentuje się znakomicieJest to bez wątpienia jeden z najpiękniejszych Jumbo Jet-ów w mojej kolekcji.


Samolot: B747-400 (B-2422)

Rok produkcji: 2007

Poprzedni użytkownicy: Jade Cargo

 CZYTAJ RÓWNIEŻ 

4 komentarze:

  1. W malowaniu Jade też wyglądał całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Świetnie wyglądają biało-zielone malowania na wysokości przelotowej (np. Eva Air).

      Usuń
  2. Gratulacje ! Ja go dzisiaj złapałem na powrocie, złapał bym go jak leciał do Zagrzebia, ale patrzyłem się w zenit, a poleciał kapkę dalej, ale w zenicie też go mam, piękny jest. Nie sądziłem że to powiem, ale Rossija spadła na 2 miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim rankingu Rossija nadal na prowadzeniu, bo bardzo lubię czerwono-białe samoloty na przelotowej (ale SF się do niej bardzo zbliżył:)). Mam jeszcze jedno fajne ujęcie, ale jeszcze czeka na obróbkę.

      Usuń