Środa, 15 kwietnia 2020 r. "AN-225 nad Lublinem!"

 AN-225  We wtorek po godzinie 9:30 przeleciał nad Lublinem AN-225 "Mrija", który transportował do Warszawy sprzęt medyczny wykorzystywany do walki z koronawirusem (76 ton kombinezonów, 11 ton osłon na twarz i 9 ton masek ochronnych). To przedsięwzięcie zostało zorganizowane przez spółki KGHM i Lotos. Było to już moje ósme spotkanie z tym niesamowitym samolotem. Jak zawsze robił niesamowite wrażenie, ale tym razem wyglądał szczególnie pięknie, bo leciał bardzo nisko (wzbudzał zachwyt nawet wśród osób, które na co dzień nie interesują się lotnictwem). 


 CZYTAJ RÓWNIEŻ 

6 komentarzy:

  1. Tak czekałem na twój post, pięknie wyglądał. Wypatrywałem go na niebie, zaczął się stres, że go nie zauważę aż z tego wszystkiego nogi i ręce mi trzęsły, ale całe szczęście się udało. Szkoda, że dzisiaj były chmury, bo ładnie by wyglądał. Kto by pomyślał że szybciej złapie IL62 i AN225 niż A380 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci się nie dziwię, że się stresowałeś podczas pierwszego spotkania, bo ja byłem zdenerwowany podczas ósmego (ale tym razem już mi się nogi nie trzęsły tylko same ręce:)). Złapałeś Iła 62 i AN-225 to i złapiesz A380. To tylko kwestia czasu.

      Usuń
    2. Jakieś 15 minut po AN225 przeleciał nad nami Juneyao Air ( Chinese Peony Livery), ja z tego wszystkiego go przegapiłem, udało się go złapać ?

      Usuń
  2. Pięknie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń