Wtorek, 11 czerwca 2019 r. "Lotniczy Dzień Dziecka - Radawiec 2019"

 AEROKLUB LUBELSKI  1 czerwca wybrałem się razem z moją Narzeczoną do Aeroklubu w Radawcu, gdzie odbywał się rodzinny piknik charytatywny oraz Ogólnopolski Zlot Samolotów General Aviation. Organizatorzy przygotowali naprawdę sporo atrakcji (zdecydowanie więcej niż się spodziewałem). Można było obejrzeć między innymi wystawę samolotów (zarówno GA jak i historycznych), skoki spadochronowe, szybowce, a także porozmawiać z pilotami. Podczas wydarzenia zbierano pieniądze na zakup pomp infuzyjnych objętościowych dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie. 


Rewelacyjnie pomalowany samolot Extra 300S o znakach rejestracyjnych G-IIHL. 


PZL-104 Wilga o znakach rejestracyjnych SP-AFW.


G-IIHL zachwycał nie tylko na wystawie statycznej, ale również w powietrzu. 


Ten pilot był wyjątkowo mało rozmowny:) 


Bardzo przyjemny widok dla każdego miłośnika samolotu AN-2. 


Stali bywalcy bloga doskonale wiedzą jak dużą sympatią darzę Aeroklub w Radawcu. To tutaj po raz pierwszy miałem okazję zobaczyć z bliska samolot, to tutaj spędziłem wiele godzin na fotografowaniu AN-2, skoków spadochronowych oraz innych samolotów podczas różnego rodzaju pikników lotniczych. Pracowników Aeroklubu cenię za profesjonalizm, pasję oraz życzliwość. Tym razem również się nie zawiodłem. Było super!

PS Ubiegły weekend spędziliśmy w Świdniku obserwując drugą edycję Air Festivalu (relacja wkrótce).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz