Poniedziałek, 3 czerwca 2019 r. "Ił-62 Rada Airlines"

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  W sobotę 1 czerwca nareszcie udało mi się sfotografować Ił-a 62 Rada Airlines o znakach rejestracyjnych EW-450TR. Samolot wyposażony w odchylane do góry towarowe drzwi na górnym pokładzie trafił do białoruskiego przewoźnika w 2015 roku. Polowałem na niego kilka lat, ale na przeszkodzie zawsze stawały chmury albo ciemności. Tym razem miałem więcej szczęścia:) Ten egzemplarz jest jednym z ostatnich komercyjnie wykorzystywanych Ił-ów 62. 
1.6.2019 r. 
Rada Airlines | IL62 | EW-450TR | BABKO-BIGLU | Godz: 17:27
 CZYTAJ RÓWNIEŻ 

4 komentarze:

  1. Nie zdarza mi się to ale teraz jestem strasznie zazdrosny :D ale gratulację się należą. Przed chwilą TU-204 i IL76 przeleciały obok Lublina, 76 był nie złapał ale TU kurde może by mi się udało jak bym go wcześniej zobaczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zerkałem na tego 76 licząc, że pójdzie po L856, ale poleciał zdecydowanie za daleko.

      Usuń