Cześć! Jest wieczór, siedzisz wygodnie przed telewizorem i oglądasz swój ulubiony film, nagle na ekranie pojawia się magiczny napis "reklama". Od tego momentu przenosisz się w świat proszków do prania, past do zębów oraz leków na przeróżne dolegliwości. Mijają kolejne minuty, a film na który tak długo czekałaś/ czekałeś za nic w świecie nie chce znowu się pojawić. Wreszcie jest, ale nie za długo, bo po pewnym czasie ten magiczny napis powraca jak bumerang. Wszyscy to znamy, wszystkich nas to irytuje, ale czy nam się to podoba czy nie jesteśmy skazani na obcowanie z reklamami. Pojawiają się w różnej formie - w telewizji, w prasie, na bilbordach czy gazetkach promocyjnych. Mówi się, że "reklama jest dźwignią handlu" i jest to zdecydowanie prawda. Dobrze przeprowadzona kampania potrafi wypromować nawet coś zupełnie bezwartościowego, zła natomiast może sprawić, że nawet warty uwagi produkt przejdzie w społeczeństwie zupełnie bez echa (lub zostanie odebrany negatywnie). Lotnictwo również nie jest wolne od reklam i chociaż w telewizji nie pojawiają się zbyt często to np. w internecie są jak najbardziej obecne. Ich forma jest jednak nieco inna - bardziej pozytywna. Nie jesteśmy "katowani" reklamami linii na każdym kroku, nie "wchodzą" nam do domu oraz nie "wyskakują" nam co chwilę z ekranu telewizora. Wręcz przeciwnie, bardzo często to my sami ich szukamy. I dzisiaj właśnie tym się zajmiemy - poszukiwaniem ciekawych reklam oraz klipów promocyjnych związanych z naszą ulubioną branżą. Na pierwszy ogień Delta Airlines.
Stare malowanie Delta, ciekawe ujęcia, a do tego delfiny i nieśmiertelny "Adiemus" to wszystko sprawia, że klip ogląda się z naprawdę dużą przyjemnością. Pomimo upływu lat marketingowcy amerykańskiej linii nadal prezentują wysoką formę. Popatrzmy na jedną z najnowszych produkcji.
Emirates należy do ścisłej czołówki najlepszych linii świata. Jeżeli chodzi o promocję również bardzo trudno im cokolwiek zarzucić. Zespół pracowników dba o pozytywny wizerunek firmy zarówno na mediach społecznościowych jak również poprzez produkcje różnego rodzaju klipów, a nawet serii dokumentalnych (zapewne wielu z Was doskonale zna "Megalotnisko w Dubaju"). Te działania sprawiają, że linia jest uwielbiana przez fanów lotnictwa oraz pasażerów na całym świecie. Zobaczmy jeden z najbardziej efektownych filmów promocyjnych tego roku, który mogę oglądać godzinami:). Genialny pomysł, dobrze dobrana muzyka i fantastyczna realizacja - wielkie brawa dla Emirates.
Reklama z Jennifer Aniston w roli głównej cieszyła się w tym roku bardzo dużą popularnością.
Tańczące B747? ANA udowodniła, że niemożliwe nie istnieje. Rafał Maserak lubi to:)
Przenieśmy się na moment do Europy. Przed nami Finnair i przesympatyczna Panda:).
Pamiętacie Virgin Atlantic? Ta linia była kiedyś bardzo częstym gościem nad Lublinem (latała po L980). Jest to przewoźnik, który bardzo dużą wagę przywiązuje do marketingu i promocji. Trzeba przyznać, że klip z 2011 roku ogląda się naprawdę bardzo dobrze. Ciekawy pomysł i realizacja.
Kolejny nasz dobry znajomy, tym razem Turkish Airlines i jego fantastyczna reklama, która nawiązuje do dziecięcych marzeń (spotterskich również). Trzeba przyznać, że główni bohaterowie klipu sprytnie to wymyślili:)
Zdecydowanie najlepsza ANA roztańczone samoloty:)
OdpowiedzUsuńTutaj inna wersja tej reklamy - www.youtube.com/watch?v=bN9trI7y4Go
OdpowiedzUsuńŚwietnie się to czyta, lepiej niż niejeden artykuł w gazecie
OdpowiedzUsuń