Sobota, 24 października 2015 r.

Cześć! Im bliżej listopada tym trudniej o bezchmurny dzień nad Lublinem (co w sumie nie dziwi). Nawet jak nie pada to niebo jest  najczęściej zabetonowane już od samego rana (lub od godziny 9:00-10:00). W ostatnich dniach i tak jest nieco lepiej, bo przynajmniej pojawiają się mleczne prześwity pozwalające coś złapać. Zanim jednak przejdę do nowości jeszcze dwie nieco starsze październikowe zdobycze - B744 Cargolux oraz bardzo dawno niewidziany B788 NAX. Tak się złożyło, że jeśli chcemy zobaczyć  u nas Dreamlinera na przelotowej to musimy liczyć na jego przelot. Wielkiego wyboru jeśli chodzi o ten typ niestety nie mamy. Jeśli chodzi o A350 to sytuacja wygląda jeszcze gorzej ponieważ żeby go złapać trzeba będzie się wybrać gdzieś dalej w Polskę, bo na jego przelot nad naszym miastem w najbliższej przyszłości nie ma najmniejszych szans. Będę musiał opracować jakiś plan działania, bo chociaż z tych dwóch samolotów bliżej mi do Boeinga ( podoba mi się wizualnie) to również najnowsze dziecko Airbusa wypada mieć w kolekcji:) 
4.10.2015 r.
Norwegian (Sonja Henie livery) | B788 | EI-LNA | NAX7202 | BKK-OSL | Godz: 14:37
4.10.2015 r.
Cargolux Italia | B744 | LX-YCV | ICV877 | MXP-OVB | BABKO-BIGLU | Godz: 14:25

"Time to say goodbye" - to czego tak bardzo obawiała się część Spotterów stało się faktem. Linia Transaero ogłosiła bankructwo, a z dniem 26 października zawiesiła wszystkie operacje. Co prawda pojawiały się w ostatnich tygodniach plotki, że zainteresowany zakupem części akcji jest Aerofłot (a później S7), ale ostatecznie transakcje nie doszły do skutku. Tym samym żegnamy linie, która jest bliska wielu miłośnikom lotnictwa również w naszym kraju. Z tej okazji postanowiłem napisać kilka słów, które stanowią swego rodzaju podsumowanie oraz wspomnienie działalności tego przewoźnika. Zapraszam serdecznie tutaj.

Transaero | B744 | EI-XLM | TSO9332 | BCN-VKO | BABKO-BIGLU | Godz: 17:53

Księżyc po przerwie spowodowanej zachmurzeniem "smakował" jeszcze lepiej:)
26.10.2015 r.
Moon









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz