Poniedziałek, 14 września 2020 r. "A330 Iran Air - Wspomnienie"

 POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI  20 czerwca 2018 roku udało mi się złapać nad Puławami A330-200 w barwach linii lotniczych Iran Air. Czekałem na niego kilka miesięcy, ale jakoś nie miał ochoty pojawić się nad Lublinem (jak już poszedł BOKSU-KENIN to brakowało korzystnych warunków pogodowych). Nie chciał przylecieć do mnie to ja postanowiłem wybrać się do niego:) 50 km wycieczka pod M857 i moje kolejne spotterskie marzenie zostało spełnione. Malowanie nie robi jakiegoś niesamowitego wrażenia, ale napis "Iran Air" jest naprawdę duży (większość przewoźników ma zdecydowanie mniejsze). Samolot o znakach rejestracyjnych EP-IJA został wyprodukowany w 2014 roku, a flotę irańskiego przewoźnika wzmocnił trzy lata później.

4 komentarze:

  1. Dzisiaj znowu przyleciały nad Polską B52

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tym razem nie w okolicach Lublina. W przeciwieństwie do moich kolegów spotterów jakoś specjalnie nie "grzeje"się tymi wizytami, bo nie jestem wielkim fanem tego samolotu.

      Usuń
    2. Będzie więcej takich przelotów?

      Usuń
    3. Tak. Loty patrolowe nad Ukrainą mają się odbywać regularnie.

      Usuń