Cześć! W ciągu dwóch tygodni Alitalia i Etihad Airways będący największym akcjonariuszem włoskiej linii mają przedstawić rządowi szczegółowy biznes plan. Włoski przewoźnik od przynajmniej 10 lat przynosi straty. W 2014 roku trafił pod skrzydła grupy Etihad Airways. Pomimo trzeletniego programu restrukturyzacji kondycja finansowa linii nie ulega poprawie. W najbliższych tygodniach zostaną przeprowadzone rozmowy z kredytodawcami, właścicielami samolotów oraz związkami zawodowymi dotyczące dalszej restrukturyzacji. O kłopotach finansowych narodowego włoskiego przewoźnika słyszymy nieustannie. Gdyby zbankrutował (co mimo wszystko wydaje się mało prawdopodobne) to z lubelskiego nieba zniknęłoby piękne malowanie. Zapewne po raz kolejny uda się nieco ugasić ten pożar, a problem i tak wróci za kilka miesięcy. Never Ending Story.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz