Czwartek, 28 kwietnia 2022 r. "15 lat razem!"

15 lat temu - 28 kwietnia 2007 roku poznałem miłość mojego życia. Nadal mam przed oczami naszą pierwszą wymianę spojrzeń, pierwszą rozmowę i pierwszy taniec. Moja cudowna Ewunia jest przy mnie zawsze - w chwilach radości i smutku. Jej bliskość i wsparcie pozwoliły mi przetrwać śmierć mojej ukochanej Mamy i Babci. Jej obecność dodawała mi siły i podnosiła na duchu w najtrudniejszych momentach. To Ona nadaje mojemu życiu sens i sprawia, że każdy dzień jest przepełniony ciepłem i miłością. Łączy nas również wspólna pasja - lotnictwo. Wyjazdy na pokazy, godziny spędzone na różnego rodzaju lotniskach, w słońcu, deszczu i śniegu. Radość z każdej obserwacji i każdego udanego zdjęcia - takie chwile pozostają w pamięci na zawsze. Dziękuję Kochanie za wszystko! Kocham Cię💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz