Środa, 3 lutego 2021 r. "Dedykacja"

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  W niedzielę przeleciały nad Lublinem dwa Ił-y 76, należące do Sił Powietrznych Algierii (7T-WIA i 7T-WIP). Te zdobycze chciałbym zadedykować mojej zmarłej Babci, którą uwielbiała samoloty i moją pasję. Moja Babcia była cudowną i bardzo kochaną kobietą. Zawsze mogłem liczyć na jej pomoc i wsparcie, a wiadomość o jej śmierci była najgorszą w moim życiu. Miałem sobie zrobić dłuższą przerwę od lotnictwa, bo w tej chwili bardzo trudno jest mi czerpać radość z czegokolwiek, ale Ona na pewno by tego nie chciała. Wiem, że teraz patrzy na mnie z góry i kieruje w moją stronę najpiękniejsze i najciekawsze maszyny. Może podczas jakiegoś spottingu uda mi się zobaczyć na niebie nie tylko samolot...

2 komentarze:

  1. Goniłem tego dnia jednego z nich, dokładnie ten późniejszy lot ale nie udało mi się go ustrzelić. Okolice Komarówki Podlaskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory prawie zawsze mi uciekały, ale tym razem miałem więcej szczęścia.

      Usuń