Poniedziałek, 24 sierpnia 2020 r. "Kolejny AN-2 w kolekcji "

 AN-2  W dniu dzisiejszym dzięki uprzejmości pracowników Aeroklubu Lubelskiego miałem możliwość (i jednocześnie ogromną przyjemność) fotografować AN-2 o znakach rejestracyjnych SP-NAN. Zauważyłem go już w sobotę jak krążył nad miastem i stwierdziłem, że koniecznie muszę go zobaczyć z bliska:) Trzeba przyznać, że w tym malowaniu wygląda świetnie (zarówno na żywo jak i na zdjęciach).




Pozostałe "Antki", które udało mi się złapać do tej pory:













Jeżeli chcecie się dowiedzieć nieco więcej o działalności Aeroklubu Lubelskiego mającego swoją siedzibę w Radawcu to tutaj możecie zobaczyć ich oficjalny profil na Facebooku.

2 komentarze:

  1. Świetnie ci wyszedł :) też ostatnio myślałem nad podjechaniem do aeroklubu, ale jakoś się nie mogę zebrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się zmobilizować, bo warto:) Do soboty myślałem, że ze skoczkami nadal lata SP-FYM. Spojrzałem przez lunetę i zobaczyłem, że jakiś inny i od razu się na niego napaliłem. W sobotę nie było już kiedy, więc przełożyłem wyjazd na niedzielę. W niedzielę była brzydka pogoda, więc ostatecznie wybrałem się dzisiaj rano. Co prawda i tak zmokłem, bo jak zbliżałem się na rowerze do lotniska to znowu zaczęło padać, ale później trochę się przejaśniło i ostatecznie "misja" zakończyła się sukcesem:)

      Usuń