Niedziela, 3 maja 2020 r. "A330-200 I-Fly w Porcie Lotniczym Lublin"

 PORT LOTNICZY LUBLIN  W Porcie Lotniczym Lublin wylądował dzisiaj A330-200 o znakach rejestracyjnych EI-GCZ należący do I-Fly. Jak tylko się dowiedziałem, że do nas leci, wziąłem rower i wyruszyłem do Świdnika:) Efekty tej wycieczki możecie zobaczyć poniżej. Zapewne na innych lotniskach (szczególnie tych większych) biały A330-200 nie robi żadnego wrażenia, ale u nas to jednak duża ciekawostka. Ten egzemplarz został wyprodukowany w 2006 roku i zanim trafił do rosyjskiego przewoźnika obsługiwał połączenia linii LTU International Airways i Air Berlin.




Samolot: A330-200 (EI-GCZ)

Rok produkcji: 2006

Poprzedni użytkownicy: LTU International Airways, Air Berlin

6 komentarzy:

  1. O proszę byłeś na lotnisku ? ja go próbowałem z majdanka złapać, ale bez szans :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też miałem jechać na Majdanek, ale patrząc na pogodę nie wierzyłem, że może coś z tego wyjść. I tak miałem sobie zrobić wycieczkę rowerową, więc jego wizyta ułatwiła mi decyzję gdzie się wybrać:)

      Usuń
    2. Wyszedł ci świetnie, gratki. Jak by nie skręcił tuż obok Lublina to powinienem go złapać, ze startem nie było szans.

      Usuń
    3. Dzięki. Trochę się na lotnisku pozmieniało od mojej ostatniej wizyty. Dołożyli więcej ogrodzeń i przestawili MAX-y pod terminal.

      Usuń
  2. Co przywiózł?

    OdpowiedzUsuń