Środa, 27 marca 2019 r. "Wiosna, wiosna tak piękna i radosna..."

 WYSOKOŚĆ PRZELOTOWA  Zawsze powtarzam, że wiosna jest idealną porą roku do fotografowania samolotów na wysokości przelotowej (na lotnisku zresztą również). Dni są stosunkowo długie, a temperatura bardzo przyjemna i zdecydowanie sprzyjajaca spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Jesienią i zimą bardzo trudno o bezchmurne niebo, latem mamy co prawda mnóstwo słonecznych dni, ale fatalny kontrast i wysokie temperatury nie zachęcają do sięgania po aparat. Wiosną powodów do narzekania jest bardzo niewiele, więc nie pozostaje nic innego jak wygospodarować trochę wolnego czasu i działać:) Końcówka tego miesiąca jeszcze z zimową aurą, ale z każdym dniem powinno być tylko lepiej. Do wiosny zawsze będę miał ogromny sentyment, bo właśnie o tej porze roku, 7 lat temu zacząłem moją przygodę z tym pięknym hobby. Dzisiaj mam dla Was A330-200 włoskich linii lotniczych Alitalia, którego udało mi się złapać w bardzo fajnym świetle w piątek 22 marca.
22.3.2019 r. 
Alitalia | A332 | EI-EJG | AZA786 | MXP-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 17:01

2 komentarze:

  1. Dla mnie też ten weekend całkiem udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem na forum:) Fajnie, że złapałeś OE-LAW. To pierwszy B767 w nowym malowaniu Austrian Airlines.

      Usuń