Wtorek, 1 stycznia 2019 r. "Łapię chwile ulotne jak ulotka - TOP-10 (RNAV)"

 TOP-10 (RNAV)  Przyszedł czas na podsumowanie moich spotterskich dokonań w 2018 roku (postanowiłem rozpocząć od RNAV, TOP-10 zdjęć z lotnisk i pokazów opublikuję nieco później). Wiecie co mnie cieszy najbardziej? Mijają kolejne lata, a fotografowanie samolotów na wysokości przelotowej nadal daje mi niesamowicie dużo frajdy i satysfakcji. Kiedy widzę na błękitnym niebie długą, gęstą smugę i trzymam w ręku aparat to nadal czuję tę samą radość, którą czułem na początku mojej przygody z tym wspaniałym hobby! Jak zawsze ogromne podziękowania należą się mojej cudownej Narzeczonej, bez której nie byłoby Scorpio86, nie byłoby tego bloga i nie byłoby tych zdjęć. To Ona sprawiła, że zacząłem na poważnie interesować się planespottingiem i to Ona daje mi siłę i energię do dalszego rozwoju tej wyjątkowej pasji.  Na dobry początek mojego małego podsumowania A330-200 włoskich linii lotniczych Alitalia lecący w smudze po B747-8 Cathay Pacific Cargo. 


AN-124 Antonov Design Bureau, którego udało mi się złapać podczas wizyty u przyszłych teściów w Puławach. Ten samolot zawsze robi na mnie ogromne wrażenie - potęga!


Kolejna maszyna złapana na puławskim niebie - A330-300 Qatar Airways zniżający na Lotnisko Chopina w Warszawie. Bardzo brakuje tego przewoźnika nad Lublinem. 


Moje pożegnanie z malowaniem specjalnym Zijin Hao. Kilka tygodni temu ten egzemplarz został pomalowany w barwy sojuszu Star Alliance. Wspaniałe malowanie, wielka szkoda, że nie będzie już okazji do ponownego spotkania.


Klimatyczne ujęcie A350-900 Air China.


Zawsze piękny B747-8 Cathay Pacific Cargo. Trudno wyobrazić sobie niedzielne popołudnie bez tego samolotu.


Moja najlepsza mijanka złapana w 2018 roku. W akcji A330-200 Air China w malowaniu sojuszu Star Alliance i B737 MAX należący do Tui. 


B772 o znakach rejestracyjnych OE-LPF w nowym malowaniu Austrian Airlines.


Jedna z największych niespodzianek ubiegłego roku - A346 South African Airways.


Na koniec Ił-76 Aviacon Zitotrans z piękną "ognistą" smugą.


Wszystkiego najlepszego w nowym 2019 roku!

3 komentarze: