Piątek, 24 kwietnia 2015 r. - "Akcja lisy"

Przyszedł czas na zdjęcia samolotów, które przybyły do nas jako wsparcie akcji szczepienia lisów. An-2 zdecydowanie należy do grona moich ulubionych samolotów. Maszyna uwielbiana zarówno przez pilotów, pasażerów (między innymi skoczków spadochronowych), a także Spotterów. Prawdziwa legenda. W czwartek na naszym lotnisku mogłem podziwiać nie tylko trzy nasze, ale także cztery dodatkowe Antki w bardzo ciekawych malowaniach. Chociaż wszystkie są bardzo efektowne to chyba najbardziej przypadł mi do gustu SP-AMR. Szachownica plus barwy moro to naprawdę rewelacyjne połączenie, dodające tej maszynie wręcz militarnego charakteru. Dzień później maszyny ostro zabrały się do pracy już od samego rana. Warto w najbliższych dniach spoglądać w niebo, bo widok jest naprawdę fantastyczny. W tym poście skupiłem się na naszych gościach, ale wkrótce zamieszczę inne zdjęcia, które udało mi się tego dnia zrobić.
23.4.2015 r.

An-2 | SP-AMR | 

An-2 | SP-AML + SP-AMR


An-2 | SP-AML | 


An-2 | SP-FMH | 


An-2 | SP-FDW |

2 komentarze:

  1. Mój ulubiony czerwony An-2 :). Ewunia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają właściwie wszystkie, ale jak miałbym wybrać to jednak SP-AMR:)

    OdpowiedzUsuń