Piątek, 10 czerwca 2016 r.

Cześć! Zanim usiądę przed telewizorem i zacznę cieszyć się pierwszym meczem Mistrzostw Europy mam dla Was dwie maszyny:) Pierwsza to B744 Cargolux Italia (złapany w Puławach), a druga to dzisiejszy Ił-76 Ukrainian Air Force. Kiedy zauważyłem, że Iłek po starcie z Wrocławia leci w kierunku TOLPA po cichu miałem nadzieję, że pójdzie wystarczająco blisko, żeby go złapać. Tak też się stało, chociaż niewiele brakowało, a chmury by pokrzyżowały moje plany. To co udało się z Iłem nie udało się z Tu-134. Kiedy wystartował z BTS niemal całe niebo było "zabetonowane". Wraz z upływem kolejnych minut nieśmiało zaczęło przebijać się słońce, a niewielkie okienka błękitu dawały minimalną szansę na udokumentowanie tego przelotu. Niestety, tym razem spotterskiego szczęścia zabrakło. W takich chwilach poziom wkurzenia sięga wysokości przelotowej, ale taki jest urok tego hobby i nic na to nie poradzimy. Ale co się odwlecze...
6.6.2016 r. 
Cargolux Italia | B744 | LX-RCV | ICV854 | OVB-MXP | LETKI-TUSIN | Godz: 12:24
10.6.2016 r. 
Ukrainian Air Force | Ił-76 | UR-78820 | WRO-KPB | WRO-TOLPA | Godz: 13:37

Tego samego Iła spotkałem podczas Air Show 2013.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz