Poniedziałek 11 Sierpnia, 2014 r. - XXX Balonowe MP + Biało-czerwone Iskry

Cześć! Dzisiaj fotki z Balonowych Mistrzostw Polski, które odbyły się w Nałęczowie. Bardzo fajna impreza i jednocześnie bardzo interesujący temat do fotografowania. Balony balonami, ale dla mnie mimo wszystko największą atrakcją był pokaz zespołu akrobacyjnego Biało-czerwone Iskry. Występ jak zawsze robił niesamowite wrażenie i bardzo trudno było się z nimi rozstać:). Było to doskonałe przypomnienie AS 2013 w Radomiu oraz mini zapowiedź Air Show, które czeka nas już za rok (w Dęblinie?). Same balony prezentowały się w zachodzącym słońcu bardzo efektownie, ale moim zdaniem brakuje im tego czegoś co posiadają samoloty czyli dźwięku oraz prędkości. Trochę nie mój klimat, ale mimo wszystko zdecydowanie warto było je zobaczyć na żywo. Zauważyłem, że bardzo "gwiazdorzą" piloci. Mam tu na myśli zarówno wygląd jak i zachowanie. Niektórzy niestety zapominają, że to nie TOP GUN, a oni sami nie latają F-16, ale było nie było...siedzą w koszyku balonu:). Dużo więcej pokory i skromności zauważyłem zarówno u pilotów cywilnych jak i wojskowych.




Spore zainteresowanie wśród widzów wzbudził dron:). Momentami latał bardzo nisko i nie mogłem w myśl zasady "łapiemy wszystko co się rusza na niebie" odmówić sobie zrobienia mu zdjęcia. Ciekawe urządzenie. Czego to ludzie nie wymyślą... 


Nałęczów jest miejscem odpoczynku, relaksu oraz romantycznych spotkań we dwoje. Miłosny nastrój udziela się nawet osobom 80+ i bardzo dobrze, bo na miłość nigdy nie jest za późno. Ważne żeby w każdym wieku wspólnie cieszyć się życiem. 


Mini przytulanka UAE z "Rykami". To pierwsze malowanie bardzo efektowne i jednocześnie jasno nawiązujące do miejsca pochodzenia właścicieli balonu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz