czwartek, 19 czerwca 2014

Czwartek, 19 Czerwca 2014 r. - An-225 nad Lublinem!

Cześć! Złapanie Mriji było trudniejsze niż początkowo myślałem. Od kilku dni dyskutowaliśmy z kolegami jak poleci. Ilu spotterów tyle było i propozycji. Kiedy rano pojawiła się na radarze nie za wiele się wyjaśniło. Kiedy zobaczyłem, że kieruje się na GOTIX postanowiłem wsiąść w busa i pojechać możliwie jak najbliżej Bełżyc ponieważ z Lublina nie miałbym szans na sensowne zdjęcie z tak dużej odległości. Niestety kiedy ja byłem za Radawcem, ona zmieniła kurs i skierowała się na ROLKA (czyli bezpośrednio na Lublin). Musiałem wysiąść i ponownie jak najszybciej kierować się w stronę mojego miasta. Ostatecznie dobiegłem mniej więcej pod Aeroklub w Radawcu i tam ją złapałem. U mnie miałbym ją w zenicie, tutaj była bokiem, ale czy to lepiej czy gorzej? Sam nie wiem, równie dobrze u mnie mógłby mnie zjeść stres i nic by nie wyszło, a tak byłem wystarczająco zmęczony biegiem, żeby nawet zastanawiać się w momencie robienia zdjęcia jak ważna jest to zdobycz. Ciesze się, że ostatecznie się udało, ale prawie uciekłem przed marzeniem, dosłownie i w przenośni:). Przy okazji dziękuje mojej Ewuni za kontrolę nad radarem:).
19.6.2014 r.
An-225 | UR-82060 | ADB3412 | GYD-OSL |  ROLKA-PENOR | Godz: 8:31

Rossiya - Special Flight Squadron | Ił-96 | RA-96017 | RSD31 | MEBAN-BIGLU | Godz: 14:06


Fajnie się wystawiła Alitalia pomiędzy chmurami.

Alitalia | B772 | EI-ISE | AZA784 | FCO-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 17:45









2 komentarze:

  1. Gratulacje Kochanie!! Ewunia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Skarbie za pomoc i wsparcie mentalne:)

    OdpowiedzUsuń