Czwartek, 19 Czerwca 2014 r. - "Ucieczka przed Marzeniem czyli An-225 nad Lublinem!

Cześć! Złapanie Mriji było trudniejsze niż początkowo myślałem. Od kilku dni dyskutowaliśmy z kolegami jak poleci. Ilu spotterów tyle było i propozycji. Kiedy rano pojawiła się na radarze nie za wiele się wyjaśniło. Kiedy zobaczyłem, że kieruje się na GOTIX postanowiłem wsiąść w busa i pojechać możliwie jak najbliżej Bełżyc ponieważ przebywając w Lublinie nie miałbym większych szans na sensowne zdjęcie z tak dużej odległości. Niestety kiedy ja byłem za Radawcem, ona zmieniła kurs i skierowała się na ROLKA (czyli bezpośrednio na Lublin). Musiałem wysiąść i ponownie jak najszybciej kierować się w stronę mojego miasta. Ostatecznie dobiegłem mniej więcej pod Aeroklub w Radawcu i tam ją złapałem. U mnie miałbym ją w zenicie, tutaj była widoczna z profilu. Czy to lepiej czy gorzej? Sam nie wiem, równie dobrze u mnie mógłby mnie zjeść stres i nic by z niej nie wyszło, a tak byłem wystarczająco zmęczony biegiem, żeby nawet zastanawiać się w momencie robienia zdjęcia jak ważna jest to zdobycz. Ciesze się, że ostatecznie się udało, ale prawie uciekłem przed marzeniem (dosłownie i w przenośni:)) Przy okazji dziękuję mojej Ewuni za kontrolę nad radarem i telefoniczne informacje dotyczace jej aktualnego położenia:).
19.6.2014 r.
An-225 | UR-82060 | ADB3412 | GYD-OSL |  ROLKA-PENOR | Godz: 8:31

2 komentarze: