Wtorek - Środa, 16-17 Września, 2014 r.

Dzisiaj kilka fotek maszyny, którą miałem okazję fotografować w sobotę. PZL-104M Wilga 2000, bo o niej mowa bardzo długo mi się wymykała, ale jak widać do czasu. Tu-154 Kosmos Airlines, o którym wspominałem rano poleciał z lekkim poślizgiem ( zbierał się, zbierał i nie mógł się zebrać z tej Bratysławy), ale to może nawet i lepiej, bo dzięki temu udało się go złapać w odrobinę lepszych warunkach. Na bloga trafi jutro. Jeden z przechodniów jak mnie zapytał co to za samolot, a ja odpowiedziałem, że Tutka i pokazałem zdjęcie był mocno zdziwiony że jeszcze latają. A pewnie, że latają i oby jak najdłużej, bo konstrukcja to niezwykła:).
13.9.2014 r.





Lotnictwo Straży Granicznej | PZL-104M Wilga 2000 | SN-42YG  | Godz: 13:10

I jak tu nie kochać samolotów? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz