Niedziela, 10 czerwca 2018 r. "Świdnik Air Festival 2018"

 ŚWIDNIK AIR FESTIVAL  W dniach 9-10 czerwca w odbyły się pokazy lotnicze Świdnik Air Festival. Naturalnie nie mogło mnie na nich zabraknąć:) Podczas dwudniowej imprezy zobaczyliśmy na niebie między innymi Zespół Akrobacyjny Biało-Czerwone Iskry, desant skoczków spadochronowych, Zespół Akrobacyjny "Orlik", Grupę "Żelazny", Flying Bulls Aerobatics Team, samoloty PZL 104 Wilga, Cessna 152, Stinson 108, a także śmigłowce Mi-2, SW-4, W-3 Sokół. Swoje umiejętności zaprezentował również Artur Kielak oraz Łukasz Czepiela, który na co dzień zasiada za sterami Airbusa linii lotniczych Wizz Air oraz bierze udział w zawodach "Red Bull Air Race". Wystawa statyczna nie zachwycała, ale widok An-2 "Wiedeńczyka", a także Mi-24 w malowaniu specjalnym cieszył niesamowicie. Do organizacji imprezy nie mam większych zastrzeżeń. Dobry dojazd, brak kolejek przy kasach oraz bezproblemowe i szybkie sprawdzanie na bramkach (z możliwością wniesienia małych butelek wody). Imprezę oceniam bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że w najbliższych latach będzie kontynuowana.




Jeden z najpiękniejszych AN-2 latających w Polsce - legendarny "Wiedeńczyk".


Bardzo miła niespodzianka - Mi-24 w nowym malowaniu specjalnym z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.





Zespół Akrobacyjny "Orlik" nawet w niepełnym składzie nie zawiódł.





Łukasz Czepiela zaprezentował się na świdnickim niebie z naprawdę dobrej strony.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz