Czwartek, 21 czerwca 2018 r." Iran Air"

Wczoraj nareszcie udało mi się złapać A330-200 w barwach Iran Air. Czekałem na niego kilka miesięcy, ale jakoś nie miał ochoty pojawić się nad Lublinem (jak już poszedł BOKSU-KENIN to brakowało korzystnych warunków pogodowych). Nie chciał przylecieć do mnie to ja postanowiłem wybrać się do niego:) 50 km wycieczka pod M857 i moje kolejne spotterskie marzenie zostało spełnione. Malowanie nie robi jakiegoś niesamowitego wrażenia, ale napis "Iran Air" jest naprawdę duży (większość przewoźników ma zdecydowanie mniejsze). Samolot o znakach rejestracyjnych EP-IJA został wyprodukowany w 2014 roku, a flotę irańskiego przewoźnika wzmocnił trzy lata później.
20.6.2018 r.
Iran Air | A332 | EP-IJA | IRA712 | ARN-IKA | BOKSU-PODAN | Godz: 14:02

Chmury nie zawsze są wrogiem miłośników lotnictwa, czasami sprawiają, że samoloty prezentują się na niebie jeszcze piękniej.
20.6.2018 r.
China Eastern | A332

Alitalia | B772

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz