Sobota, 1 kwietnia 2017 r. "Pierwsze spotkanie z A350-900"

Cześć! Pierwszy dzień kwietnia zaskoczył mieszkańców Lublina nie tylko piękną pogodą, ale również fantastycznym ruchem na niebie. Nie brakowało zarówno stałych bywalców jak i dużych niespodzianek. O godzinie 14:00 po PADKA-BIGLU przemknął nowiutki (dostarczony pod koniec lutego) A350-900 Lufthansy, który nosi imię "Stuttgart" (linia nadaje imiona samolotom od niemieckich miast). Jest to moje pierwsze spotkanie z A350 i bardzo się cieszę, że udało mi się go nareszcie złapać. Wczoraj wspominałem Wam, że od 1 kwietnia China Southern połączenie z Rzymu do Wuhan będzie obsługiwała A330-200, a nie B787-8 jak do tej pory. Oznacza to, że będziemy musieli się rozstać na kilka miesięcy z jednym z najpiękniejszych malowań latających nad naszym miastem (wróci do nas dopiero w sezonie zimowym). Na pocieszenie dzisiejszy lot obsługiwał A332 w bardzo ładnym malowaniu specjalnym, o którym szczerze mówiąc nawet nie słyszałem. Możemy to traktować jako małą rekompensatę za zabranie nam Dreamlinera:). Mam nadzieję, że będzie wpadał częściej, bo bardzo miło się na niego patrzy.
1.4.2017 r.
China Southern Airlines (16th Asian Games livery) | A332 | B-6057 | CSN646 | FCO-WUH | BABKO-BIGLU | Godz: 16:10
1.4.2017 r.
Lufthansa | A359 | D-AIXB | DLH762 | MUC-DEL | PADKA-BIGLU | Godz: 14:01

1 komentarz: