Sobota, 25 marca 2017 r.

  • 17 marca DC-3 o znakach C-FKGL należący do North Star Air po starcie z lotniska Pickle Lake w Kanadzie z nieznanych przyczyn zaczął tracić wysokość. Piloci zmuszeni byli lądować awaryjnie na zamarzniętej tafli jeziora Pickle. Nikt z członków załogi nie odniósł obrażeń, ale samolot został poważnie uszkodzony. Zdjęcie możecie zobaczyć tutaj
  • 22 marca w Chile doszło do katastrofy śmigłowca R44 o znakach CC-PNJ. Trzy osoby znajdujące się na jego pokładzie zostały ranne. Film z wypadku możecie zobaczyć tutaj
  • "Księżycowy" Tu-154M tutaj
  • "Helikopter w ogniu":) Fotka tutaj
  • Nowe malowanie specjalne Blue Air tutaj.

4 komentarze:

  1. Blue Air za bardzo się nie wysilił z tym malowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt widziałem już kilka tygodni temu i totalnie się nim nie zachwyciłem. Po cichu miałem jednak nadzieję, że odrobinę lepiej będzie wyglądało na "żywym" samolocie. Niestety tu i tu jest bardzo przeciętnie.

      Usuń
  2. Super... Retro LOT poleciał do Kanady, a przyleciał kolejny Dash Ptasie Mleczko ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Retro mega szkoda. Bardzo lubiłem to malowanie. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości doczekamy się czegoś podobnego. Jeśli chodzi o Dashe to ja akurat cieszę się, że powoli bo powoli, ale nareszcie znika Eurolot. Ptasie Mleczko może nie jest najpiękniejsze, ale jest kolorowe, optymistyczne i co najważniejsze charakterystyczne. Całą akcję odbieram pozytywnie, ale patrząc na opinie na forach jestem w mniejszości:) A to podobno jeszcze nie koniec i będą kolejne.

      Usuń