Sobota, 7 stycznia 2016 r. "Zimnooooo"

Cześć! Fotografowanie samolotów na wysokości przelotowej daje mnóstwo radości i satysfakcji. W okresie zimowym, przy minusowej temperaturze kiedy trzeba się skupić głównie na tym żeby nie wypuścić z rąk sprzętu lub się nie posmarkać to z tą radością bywa różnie:) Nie jestem wielkim fanem spottingu w zimie, ale czy mi się to podoba czy nie od czasu do czasu trzeba się ubrać i wyjść coś złapać. Dzisiaj wpadł B748 Nippon Cargo Airlines z całkiem ładną smugą. Dobrze, że każdy dzień zbliża mnie do mojej ulubionej pory roku czyli wiosny. 

Nippon Cargo Airlines | B748 | JA13KZ | NCA49 | MXP-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 14:46

Inne wiadomości:
  • Go Around w wykonaniu A380 Emirates na lotnisku w Manchesterze. Film tutaj
  • Start B737 Ryanair podczas sztormu Barbara na lotnisku w Newcastle. Film tutaj
  • Pierwsze zdjęcia G550 dla polskich VIP-ów możecie zobaczyć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz