Niedziela, 1 stycznia 2017 r.

Cześć! 2016 rok zakończyłem złapaniem Rusłana, a 2017 przywitałem razem z Turkish Airlines. Dzisiaj na blogu ląduje A333 o znakach TC-LNG, a w najbliższym czasie dodam jeszcze fotkę TC-JOI. Szkoda, że po ich przelocie niebo nad Lublinem się zabetonowało, bo przy tak przywoitych warunkach i ruchu była bardzo duża szansa na powiększenie kolekcji. Nie wypada jednak narzekać, bo na pierwszy spotting w nowym roku nie musiałem zbyt długo czekać. Obiecujący początek:)
1.1.2017 r.
Turkish Airlines | A333 | TC-LNG | THY8 | IAD-IST | LUSID-ROLKA | Godz: 13:02

2 komentarze:

  1. A moja pierwsza zdobycz w tym roku to 777 Qatar Airways w specjalnym malowaniu FC Barcelona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne malowanie:) Przed konfliktem na Ukrainie Qatar bardzo często pojawiał się nad Lublinem (na M860). Obecnie możemy najwyżej liczyć na pojedyńcze przeloty A330 do Warszawy i jakiegoś Dreamlinera do CPH. 777 to już w tej chwili prawdziwy rarytas. Tym samym szanse na zobaczenie "Barcelony" mam niestety minimalne.

      Usuń