"Cenniejsza od zaszczytów, piękniejsza od zachwytów - An-225 Mrija ponownie nad Polską!"

Cześć! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dzisiaj nad Polską pojawił się An-225. Przed każdą wizytą tego niesamowitego samolotu miłośnicy lotnictwa zadają sobie dwa pytania - "Jak poleci?" oraz "Czy pogoda pozwoli go zobaczyć". Z odpowiedzią na pierwsze pytanie nie miałem większego problemu, bo Marzenka prawie zawsze udając się do Lipska leci w okolicach Lublina. Dużo gorzej było z drugim. Tegoroczna jesień jest wyjątkowo pochmurna i deszczowa. Patrząc na sytuację za oknem trudno było o optymizm. Szczerze mówiąc nie robiłem sobie większych nadziei na udokumentowanie tego przelotu. Mówiłem nawet, że prędzej zobaczymy ją na YouTube niż na błękitnym niebie. Niektórzy moi koledzy nie tracili wiary twierdząc, że w naszej pasji wszystko jest możliwe, a pogoda może się zmienić na lepsze dosłownie na chwilę przed przelotem. Mieli rację:) Chociaż od samego rana niebo było pokryte chmurami to od momentu startu z GML zaczęły się pojawiać coraz większe przejaśnienia. Pomimo bardzo gęstego mleka i sporej odległości (wleciała przez TOLPA) udało mi się ten przelot jakimś cudem udokumentować. Chociaż widziałem ją po raz piąty to emocje były dokładne takie same jak za pierwszym razem. Wygląda na to, że bardzo trudno jest się przyzwyczaić do widoku tego samolotu. Tym samym ukraińska piękność zrobiła mi piękny prezent na 30 urodziny, które będę obchodził jutro:) 
10.11.2016 r.
Antonov Design Bureau | AN-225 | UR-82060 | ADB304F | GML-LEJ | TOLPA-KORUP | Godz: 12:59



4 komentarze:

  1. Właśnie sledze na FR ;) niestety, nie zakręci do mnie, a szkoda, bo niebo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem poszła nieco dalej od Lublina (przez Lubartów) i było sporo chmur, ale udało się złapać. Wieczorem na spokojnie usiądę i coś wybiorę:)

      Usuń
  2. Wspaniały prezent urodzinowy zrobiła Ci Mrija Kochanie:* Bardzo się cieszę, że po raz kolejny ją złapałeś. Ewunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że niebo nad Lublinem nieco się rozjaśniło. Koledzy z innych miast mieli niestety dużo mniej szczęścia...

      Usuń