Wtorek, 11 października 2016 r. "Qatar Airways zainaugurował loty do Helsinek"

Cześć! W poniedziałek Qatar Airways zainaugurował połączenie z Dohy do Helsinek. Nie byłoby w tej informacji nic szczególnego gdyby nie fakt, że lot był wykonywany A350-900, który dwukrotnie przeleciał nad Polską. Kiedy to zobaczyłem pomyślałem, że jest to dla lubelskich Spotterów bardzo duża szansa by podziwiać (przynajmniej od czasu do czasu) A350 nad naszym miastem. Krótko mówiąc napaliłem się na ten lot jak Polacy na 500+:). Niestety, bardzo szybko zostałem sprowadzony na ziemię. Kiedy zacząłem przeglądać internet w poszukiwaniu rozkładu trafiłem na informację, że A350 obsługiwał tylko lot inauguracyjny, a regularnie będzie latał mój "ulubiony" A320. Rozczarowanie przez duże "R". Tym samym mam dwa wyjścia. Albo będę czekał aż A350 zawita na "mój" kawałek nieba albo wyruszę gdzieś w Polskę żeby na niego zapolować. Na razie jestem cierpliwy, ale każda cierpliwość ma jakieś granice. I tak pewnie zakończy się to wyjazdem:)

10.10.2016 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz