Niedziela, 2 października 2016 r. "Dwie twarze Azur Air"

Cześć! W sobotę dopisała zarówno pogoda jak i ruch. Było słonecznie, bardzo ciepło, a i chmur było stosunkowo niewiele. Co prawda od czasu do czasu niebo się mleczyło, ale ogólnie warunki były bardzo przyzwoite. Na pierwszy ogień idzie B763 w łączonym malowaniu Transaero i Azur Air. Polowałem na niego od dłuższego czasu, ale zazwyczaj latał mocno odchylony lub pod słońce. Zależało mi na nim nie dlatego, że jestem wielkim fanem tego malowania, ale bardzo lubię tego typu ciekawostki. Poza tym chciałem porównać na żywo podstawowe barwy rosyjskiego przewoźnika z łączonym malowaniem TSO. Jakie wnioski? W moim prywatnym rankingu zdecydowanie wygrywa to pierwsze malowanie. Jest żywsze, ciekawsze, a czerwone silniki fantastycznie prezentują się na wysokości przelotowej. Żebyście mieli jaśniejszy obraz sytuacji to do dzisiejszego VP-BUV dodałem jeszcze zdjęcie VQ-BSX w normalnym malowaniu. Dzięki temu sami będziecie mogli ocenić, które barwy Wam się bardziej podobają. Na lotnictwo.net.pl zamieściłem post o pożegnaniu B747 Cathay Pacific (zdjęcia + filmy). Możecie go zobaczyć tutaj.
1.10.2016 r. 
Azur Air | B763 | VP-BUV | KTK7756| BCN-DME | BABKO-BIGLU | Godz: 11:00

Azur Air | B763 | VQ-BSX | KTK7760 | PMI-DME | BABKO-BIGLU | Godz: 18:03



2 komentarze:

  1. Mi również podoba się bardziej to malowanie z czerwonymi silnikami, ale jeśli chodzi o linie Azur Air to zdecydowanie najbardziej lubię ich malowanie specjalne, które złapałeś tutaj: http://scorpio86-planespotting.blogspot.com/2016/06/wtorek-14-czerwca-2016-r.html

    OdpowiedzUsuń