Czwartek, 6 października 2016 r. "Pod wiatr"

Cześć! W czwartek chwilę przed 14:00 na M860 pojawił się B763 Privilege Style. Wyszedłem na niego bez specjalnej wiary w sukces, bo niemal całe niebo było przykryte chmurami. Kiedy zbliżał się do Lublina zaczęło się odrobinę przejaśniać i ostatecznie udało się go złapać w niewielkim oknie błękitu. Jest to bardzo cenna zdobycz ponieważ ten przewoźnik stosunkowo rzadko gości nad naszym miastem. Druga maszyna to złapany we wtorek A320 Aerofłotu. Fotografowałem samoloty w różnych warunkach. W słońcu, deszczu, a nawet przy padającym śniegu, ale spotting we wtorek po południu śmiało można było zaliczyć do sportów ekstremalnych. Wiatr był tak silny, że długo się zastanawiałam czy wyciąganie sprzętu ma jakikolwiek sens, bo bałem się, że mi go zmiecie:). Przetrwał sprzęt, przetrwałem ja i nawet wpadły dwie sztuki. Pierwsza to wspomniany AFL, a fotka A330 Alitalia w malowaniu Skyteam pojawi się na blogu w najbliższym czasie.
4.10.2016 r.
Aerofłot | A320 | VP-BME | AFL2471 |NCE-SVO| BABKO-BIGLU | Godz: 16:07
6.10.2016 r.
Privilege Style | B763 | EC-LZO | ELY31 | TLV-YYZ | ROLKA-LUSID | Godz: 13:56


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba Skarbek ten Privilege Style, ma ciekawe malowanie, szczególnie te paseczki pod statecznikiem. Ewunia

    OdpowiedzUsuń