Czwartek, 1 września 2016 r. "B787-9 Air China"

Cześć! W powietrzu wyraźnie czuć już powoli nadchodzącą jesień. Temperatury są coraz niższe, a dni coraz krótsze. Nie jest to wcale taka zła wiadomość ponieważ we wrześniu i październiku samoloty na wysokości przelotowej fotografuje się bardzo przyjemnie. Jest chłodniej, niebo ma ładny kolor, a szansa na smugi jest większa jak w miesiącach letnich. W środę udało się złapać dwa B744 i jednego B748. Dzisiaj fotka jednego z nich w barwach Asiana Cargo. Mam duży sentyment do tego malowania ponieważ towarzyszy mi od samego początku mojej przygody ze spottingiem. Druga maszyna to zapowiadany kilka dni temu B787-9 Air China. Nie było szans złapać go nad Lublinem, więc postanowiłem wyruszyć pod M984 i tam na niego zapolować. Niewiele brakowało, a moje zacne plany pokrzyżowałaby marna pogoda, ale ostatecznie niebo odsłoniło się dosłownie kilka sekund przed jego przelotem. Jest to moja pierwsza "9" w kolekcji i bardzo się cieszę, że nareszcie udało mi się ją dorwać. Bardzo mi się podoba ta wersja Dreamlinera. Jest bardzo zgrabna i proporcjonalna, a w powietrzu prezentuje się naprawdę świetnie. Może nawet bardziej przypadła mi do gustu niż "8".
31.8.2016 r.
Asiana Cargo | B744 | HL7413 | AAR795 | ICN-DME-VIE | TOSPO-BABKO | Godz: 13:45
29.8.2016 r.
Air China | B789 | B-7800 | CCA939 | PEK-FCO | LETKI-TUSIN | Godz: 16:22

2 komentarze:

  1. Świetny ten B789! Przypomina mi trochę sylwetką siekiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że coraz więcej linii zaczyna go posiadać. Szkoda tylko, że nie latają nad nami. Do tej pory pojawił się na Lubelszczyźnie Norwegian (jeden raz) i właśnie ten Air China (lata regularne po M984).

    OdpowiedzUsuń