Wtorek, 9 sierpnia 2016 r. "A340" Swiss"

Cześć! We wtorek nad Lublinem zagościł A340 Swiss. Jak nie latał nad nami kilka lat tak w sierpniu to już jego druga wizyta. 3 sierpnia leciał PADKA-BIGLU, a teraz dzięki temu, że omijał burze szalejące w okolicach Puław/Radomia poleciał jeszcze bliżej. Niewiele brakowało, a bym go przegapił, bo spojrzałem na radar dopiero w ostatniej chwili:) Na szczęście się udalo i dzieki temu mogłem się cieszyć się widokiem A343, którego nie widziałem już bardzo długo. Cieszy również nowa linia w kolekcji. W tej pasji piękne jest to, że ciągle zaskakuje. Czasami może być na niebie kilka dni totalnej nudy, a tu nagle pojawia się maszyna, której nikt się nie spodziewał. Dzięki temu jest to hobby na całe życie, bo zawsze może pojawić się nad nami coś nowego (typ samolotu lub malowanie). I to jest w tym wszystkim najpiękniejsze. 
9.8.2016 r.
Swiss | A343 | HB-JMD | SWR189 | PVG-ZRH | TOSPO-BABKO | Godz: 14:05
24.7.2016 r.
Alitalia | B772 | I-DISU | AZA784 | FCO-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 18:47




4 komentarze:

  1. o jaka niespodzianka z tym a340:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajnie udało Ci się a340 złapać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo późno spojrzałem na radar i wybiegłem na niego w ostatniej chwili:) Gdyby nie burze w okolicach Puław i Radomia to raczej tak blisko mnie by nie poleciał.

      Usuń