Piątek, 26 sierpnia 2016 r. "We dwoje, olśniewa uroda chwil, we dwoje, spojrzenie ma blask..."

Cześć! Dzisiejszy dzień spędziłem razem z moją Ewunią nad Zalewem Zemborzyckim. Jest to miejsce, które darzę szczególnym sentymentem. To właśnie tutaj obserwowałem przez lornetkę pierwsze samoloty, to tu poznawałem typy i malowania oraz pierwszy raz zobaczyłem A380 na wysokości przelotowej. Jest to doskonałe miejsce zarówno do spottingu jak i odpoczynku na łonie natury. Cisza, spokój i bardzo duży widnokrąg - w takich warunkach fotografuje się naprawdę świetnie. W towarzystwie ukochanej osoby ta pasja ma wyjątkowy smak. We dwoje jest ciekawiej, weselej oraz przyjemniej. Można wspólnie się cieszyć jak zdjęcie wyjdzie lub złościć jak dana maszyna ucieknie w chmurę. Razem trudniej przegapić samolot na radarze i dużo łatwiej wypatrzeć go jak leci bez smug na niebie. Wspaniale jest mieć obok siebie osobę, z którą można cieszyć się każdym przelotem, każdą nową zaobserwowaną maszyną i każdą nową fotką. Ruch na niebie szczególnie nie zachwycił, ale czy to ma w tym przypadku większe znaczenie? Nie ważne co się fotografuje, ale z kim...

26.8.2016 r.
Austrian Airlines | F100 | OE-LVO | AUA687 | VIE-MSQ | BABKO-BIGLU | Godz: 11:04
26.8.2016 r.
China Southern Cargo | B77L | B-2080 | CSN452 | VIE-PVG | BABKO-BIGLU | Godz: 13:01

26.8.2016 r.
Alitalia | A332 | EI-EJG | AZA790 | FCO-PEK | BABKO-BIGLU | Godz:16:44

2 komentarze: