Wtorek - Środa, 5-6 lipca 2016 r. "Shrek"

Cześć! Kolejny dzień z aparatem i lunetą w ręku zaowocował złapaniem maszyny, na którą polowałem bardzo długo. Dash w malowaniu promującym Podkarpacie nazywany przez Spotterów "Shrekiem" uciekał mi wielokrotnie. Mijaliśmy się kiedy pojawiał się na EPLB, mijaliśmy się również kiedy latał nad Lublinem - do dzisiaj. Po godzinie 18:00 pięknie się zaprezentował podczas zniżania do Warszawy. Dobrze, że po upadku Eurolotu, Lot nie spieszy się z przemalowywaniem samolotów, bo pewnie bym go nigdy nie złapał. W tym poście również zdjęcie B767 Royal Flight, o którym Wam wspominałem wczoraj. Fajnie, że Royal nieco urozmaicił swoją flotę, bo chociaż bardzo lubię ich malowanie to zdecydowanie wolę oglądać je na B767 niż na B757 za którym przepadam średnio (i pewnie jestem w mniejszości, bo akurat ten samolot ogólnie jest bardzo lubiany). 
5.7.2016 r.
Lot | DH8D | SP-EQE | LOT516 | KIV-WAW | ROLKA-WAW | Godz: 18:09
4.7.2016 r.
Royal Flight | B763 | VP-BLC | ABG7776 | AGA-SVO | BABKO-BIGLU | Godz: 19:09

Qatar Airways wpada na M860 od czasu do czasu, ale zazwyczaj robi to na "siekierach". Tym razem zawitał Dreamliner udający się do Kopenhagi, który dodatkowo pięknie zamrugał światełkiem:)

3.7.2016 r.
Qatar Airways | B788 | A7-BCE | QTR163 | DOH-CPH | ROLKA-LUSID | Godz: 19:51




2 komentarze:

  1. O, glonojad! ja go bardzo lubię i na EPWA widzę go regularnie :)
    Royal Flight ostatnio upolowałam, ale niestety, chwaliłam krystaliczne górskie powietrze ;) to się popsuło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda ma to do siebie, że jak się ją pochwali to się...zepsuje:)

    OdpowiedzUsuń